Sängen kallar :)

Tänkte bara skriva ett sista inlägg. Ännu en natt jag bara kommer få sova 5-6 timmar men så är det alltid på lördagar eftersom att jag alltid går och lägger mig sent xD Tänkte bara säga att jag älskar vårterminen med, förklarar imorgon ;). Slutar fyra imorrn om inte våran nästan alltid snäll Datakunskapslärare låter oss sluta tidigare (Vilket vi faktiskt brukar få eftersom vi har hela 2timmar) men ja vi får se. Jag bara älskar att det är studiedag på tisdag, gud vad jag ska sova länge då :D. Aja vi hörs imorrn tjejer (för det är bara tjejer som läser min blogg eller? :) ) godnatt ! <3
Ge mig sommar !
och ge mig solsemester !:D Vi ska åka utomlands i vinter eller ja den som kommer, typ i november :D Vi hade prata om Bulgarien men såg nu att det var rätt kallt där då så det blir det nog inte. Själv tycker jag cypern, maldiverna eller turkiet men turkiet ska jag ju ändå åka till nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback