Sängen kallar

Snart kan jag knappt hålla ögonen öppna xD ville bara säga godnatt innan jag kryper ner i sängen :)
I morgon blir det som sagt Mjölby där jag ska träffa Fillo för att gå till UM och sen blir det nog hem för att bara mysa med familjen :) torsdag blir det ev. Omberg med familjen då vi ska grilla och ha mysigt, fredag vet jag inte än och på lördag ska jag jobba. Man kan ju tycka att det kan vara väldigt jobbigt att jobba på en lördag men jag har faktiskt inget emot det, har ju inget bestämt ändå och jag tjänar ju :). Men det är faktiskt kul så det går ingen nöd på mig. Söndag blir det nog bara att slappa pch detsamma måndag för att vila upp mig för sen är det ju 4 vexckors APU :).
Aja nu ska jag bara ge kaninen mat och vatten och sen kryper jag ner i sängen, godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback