Soovaa

Älskar att det är lov för då kan jag sitta uppe länge och sen sova länge. Älskar att sitta uppe när alla har gått och lagt sig och bara få titta på tv själv och ha det mysigt. Brukar dock alltid vara den som bestämmer vad vi ska se och självklart är det minst lika mysigt att mysa med familjen men aa gillar att ha badrummet för mig själv när jag ska borsta tänderna och tvätta bort sminket och inte ha någon bankandes utanför dörren som säger att jag ska skynda mig, det värsta som finns ju !
Aja kvällen har spenderats mestadels med mamma :). Blev melodifestivalen där jag tyckte att Eric var skitbra och även den enda bra ikväll :P sen såg vi The last song, som jag redan sett en gång innan men den är ju såå bra :). Sen gjorde jag fransk manikyr, tittade på tv och har precis lagt in lite låtar på mobilen som jag tänkte somna till (Y).
Gaah måste bara säga att jag är sjukt kär i Sebastian Krantz nya sound. Visst han har väl haft den ett tag tänker ni som inte vetat vem det är så länge och vissa av er kanske inte vet vem det är överhuvudtaget men jag har lyssnat på honom i flera år och hans röst och stil har mognat och det låter bara sååå mycket bättre :D. Utseendet också föresten ;)
för några år sen
för ett par månader sen
Nu ska jag krypa ner i sängen (Y) Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback