The next best thing

Hej på er !:) Har haft en bloggpaus i typ 2 dagar nu för att jag haft så mycket att göra och velat umgås med familjen de sista dagarna som vi alla var samlade :). Umgick med familjen hela dagen igår och sen på kvällen jobbade jag ju som sagt och det gick jättebra, slutade jobba vid 12 igårkväll eller aa natt och sen åkte jag hem och slappade framför tv:n. Idag blev de bio med mina bästa flickor !:D Åkte in till mjölby vid 5 med Sofia där vi mötte upp Fillo och åkte till linköping. Vi gick och hämtade biljetterna och sen stack vi och åt på subway följt av espresso house där jag tog en chailatte, sååå gott !:D Sen såg vi Sanctum som var en väldigt bra film och jag rekommenderar er alla att se den.

Kom hem för typ en och en halv timmar sen och sen det har jag tittat på "The nest best thing", den med Madonna vet ni. Har sett den många gånger men han inte hjälpa varenda gång att bli så jäkla arg på karaktären Madonna spelar, blir så arg så jag vet inte vad! Hon är så jävla dum att sonen inte ska få träffa sin pappa, för visst det dyker ju upp tillslut att han inte är biologisk men han är för tusan pappan ändå efter som att det är något man enligt mig förtjänar och Robert är en fantastisk pappa och sen har hon mage att göra som hon gör.
Haha ni måste ha sett filmen för att fatta vad jag snackar om annars tycker jag att ni ska se den för den är väldigt bra även om man blir typ tokförbannad xD.
Nej nu ska jag se ett avsnitt av Glee, solsidan och sen big brother :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback