Uppe i gryningen xD

Vid halv 10 redan ringde klockan och det var bara att gå upp och äta frukost, dra på sig kläder och fixa sig lite. Sen bar det av mot omberg med familjen där vi gick och hade det mysigt. Blev lite fika och sen bar det av hemåt vid halv 2. Åt hos mormor klockan 3 och sen har jag bara slappat. Måste ju egentligen plugga eftersom jag har inlämningsuppgift tills imorgon så ska göra det när One tree hill är slut och sen så ska jag gå en promis med Sofia :D. Imorgon ska vi plugga och gå och sola och sen chilla framför film. Behöver få lite färg känner jag så ska bli skönt faktiskt och jag älskar att lägga mig i ett solarium när det är så kallt ute. Vi har ju som sagt ledigt på tisdag och jag hade tänkt att åka in och träffa några i mjölby men dom hade inte studiedag så då kan jag lika gärna spendera dagen med BV :D Nu måste jag koncentrera mig på OTH :D Ta vara på söndagen alla fina för sen är det tillbaka till vardagen :/. Hörs sen <3
såå skönt !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback