Vafan :O

Vaknade vid 12 idag och då blev det frukost och fix innan jag och Jennifer följde med mamma och Monika för att handla. Haha så fort jag går med vagnen eller håller henne i famnen kommer det alltid någon fram och typ gratulerar till barnet och säger att hon är söt ock så xD Haha jag är inte mamma än tack gode gud xD. Men skulle ju inte vara omöjligt så jag skulle nog tro samma sak.
Vad fan har de ändrat så att Vampire Diaries ska vara på fredagar för ?:O jag är nästan aldrig hemma på fredagskvällar, fy vad orättvist ! Men då är det bra att Viasat on demand finns :). men ändå vilken dålig dag, de kmr säkert tappa tittare på det ! Aja snart blir det plugg och sen käk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback