When life gives you a houndreds reasons to cry, show life that you have a thousands reasons to smile

Hej :D. Har inte haft tid att blogga idag. Eller jo det har jag men har helt enkelt inte haft lust. Jag vaknade vid tjugo i 2 så fick en liten minihjärtattack och rusade upp ur sängen. Dagen har varit väldigt lugn och jag har myst med syster, tittat på Glee, gjort paj med mamma, duschat, fikat med familjen, tittat på familjen annorlunda och BB. Kände att det inte var så stor anledning att göra så mycket när jag ändå vaknat så sent så tog en slappdag för att vila upp mig :). I morgon ska jag ju jobba och borde nog ligga och sova nu men inte så lätt med tanke på när jag gick upp. Börjar dock inte förrän 10 så får lite sovmorgon :).
Imorgon kommer Sofia hit med då blir det nog massor prat och promenad som vanligt typ :D.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och alla fall försöka sova. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback