A true friend is the one who can see your sorrows while veryone else believes in your smile

Det är en väldigt trött tjej som sitter här och skriver nu. Funderade nästan på att skippa skolan i morse och bara ligga och sova hela dagen men efter 5 timmars sömn nästa varje dag den här veckan så tvingade jag mig själv upp ur sängen. Mår fan inte bra av att sova så lite men kan ju inte sova och de andra som bor i huset gillar att väsnas om nätterna, menar inte Jennifer nu för hon kan ju inte rå för det. Jag typ tackar gud att det är fredag i morgon, haha nej men så trött är jag faktiskt, goooosh asså ! Men har faktiskt försökt ändå och bortsett från att jag är helt slut för jag gjorde klart hela samhällsarbetet om alkohol igår och idag ska jag göra somsen, skriva en uppsats om Hells Angels men känner verkligen inte fört, känner mer för att begrava mig i sängen och inte stiga upp förrän sommarlovet typ. Huvudvärk har jag med, sitter bara och gnäller känns det som men det måste man ju få göra ibland! Aja ska väl se till att börja med uppsatsen för den ska vara inlämnad imorrn :S. Vi hörs ikväll eller imorrn <3
så här känner jag mig just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback