A walk down memory lane

Hade inget för mig så tänkte skriva ett inlägg. Borde ligga och sova nu men ni vet ju hur det är med den saken och faktiskt inte så lätt att sova när man vaknade vid 3. Just nu sitter jag och lyssnar på Anton & Affe, nostalgi på hög nivå det :) Haha måste varit över ett år sen jag lyssnade på dom men de flesta texterna är ju väldigt meningsfulla och bra, älskar särskilt 26 December eftersom den verkligen har ett syfte.
Kvällen har som sagt varit lugn och den spenderades med familjen framför "The sixth sense" och Fångarna på fortet eftersom vi missat det. Älskar the sixth sense och Haley Joel Osment är ju bara för söt i den filmen, skitsöt som unge ju men inte lika nu xD. Kan verkligen rekommendera en film som han är med i som heter Pay it forward, så bra och så sorglig. Den är hemsk samtidigt som den är underbar! Ska gå och lägga mig nu och se om jag kan sova, vi hörs imorrn. Kram
såå söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback