Beeebiiis ! :D

Blev storasyster för lite mer än en timme sen !:D Så jäkla glad är jag och jag vill bara åka in och hälsa på min lillasyster men måste ju förstås få lugna ner sig först så får bli i eftermiddag !:) Tror ni jag har sovit i natt eller? haha nej, första natten jag dygna med min mormor, haha vi låg vakna till typ 7 innan vi somnade för vi var så oroliga för mamma och bebisen men nu är jag lugn, lycklig och trött och ska fixa till mig här hemma. Sitter i pyamasen så ska klä på mig lite kläder och sen se till att plugga lite. Bäst att göra det innan bebis kommer hem för blir väl inte så mycket tid över till plugg då xD. Haha jo men nu dör jag snart av längtan så ska sysselsätta mig lit, skriver mer ikväll. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback