Fix

Håller på att fixa mej men tog ett litet uppehåll för att blogga lite och för att se vem som åkte ut ur Let's dance, inte sett ett enda program av det den här säsongen men aja fastnade framför det nu. Har tripplat håret och ska snart sminka mig och ta på mig kläder, kanske visar en outfit-bild innan jag sticker, om jag hinner vill säga. Åker väl runt tjugo i 5 eller något och då ska vi först åka förbi Sofia och lämna grejer eftersom att jag ska sova där ikväll och inte känner för att släpa på allt i mjölby ;). Håret blev väldigt "fluffigt" eftersom att jag för en gångs skull bestämde mig att jag orkade stå i drygt en och en halvtimma för att trippla hela håret, brukar bara trippla överhåret typ, så ska försöka platta till det lite så blir det nog kanon !:D Aja outfit-bild sen om jag hinner och så skriver jag sent ikväll när vi kommer hem till Sofia! Ha en rolig lördag, för det ska jag ha !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback