Fråga :)

Fick en fråga i kommentarerna som jag tänkte svara på :):
heej ellinor :)
vad man kan "läsa av" på din blogg så är du o sofia nära vänner. Hur har det kommit sej att ni har blivit så bra vänner?
Jag själv har egentligen ingen som jag står närmre än min andra kompisar, utan jag har många bra vänner om man säger. men det skulle va skönt att ha en som man kan förlita sej på mer. 
Jättebra blogg har du!
Svar:
Hej och först och främst tack :). Sofia och jag har varit kompisar så länge jag kan minnas och det kanske är därför vi är så nära, jag vet inte riktigt varför det har bara blivit så :). Vi träffades på dagis när vi var runt 1 år kanske och vi blev vänner efter ett tag och har hängt ihop från och till sen det. I lågstadiet var vi inte jättenära men vi umgicks ibland och efter ett tag började vi vara igen och enda sen det har vi varit oskiljaktbara, till och med våra lärare har tjatat om att vi gör allt tillsammans. Det går knappt en dag utan att vi prata och ibland kan vi ringa varandra flera gånger om dagen. Sofia är helt enkelt en fantastisk människa och kommer alltid vara en del av mitt liv, det är jag säker på:) Vi har redan massor planer i framtiden över saker vi ska göra. Jag litar på Sofia till 110% och jag vet att hon alltid finns när jag behöver henne. Man kan helt enkelt inte ha en bättre kompis ! :D
Och ja, det är jätteskönt att ha en person man kan förlita sej så mycket på, för jag vet att hon bara är ett telefonsamtal bort när jag behöver henne, vi är typ som systrar och jag är jätteglad över att få ha en sån vänskap.
Hoppas du fick svar på din fråga :) Kram
Bästa vänner föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback