Galen kväll!

Blev en sjukt galen kväll igår ! Sofia och jag åkte in med buss till mjölby och det bar av till Emma efter att vi köpt groggvirke :). Förfestade lite hos Emma innan hon,jag, Sofia och Fillo drog till Figge där det var massor med folk. Sen började partandet och ja det är inte ofta jag blir så full men herregud asså går inte ens förklara! Kommer inte ihåg hälften av vad som hände men skit samma jag hade jäkligt kul i alla fall! Åkte hem runt 2 och slängde mig i sängen dirket med kläder och allt, fast det fick jag inte för mamma så fick snabbborsta tänderna, byta om till pyamasen och tvätta bort det mesta av sminket innan jag kunde däcka i sängen. Idag mår jag väl som förtjänat antar jag, mår aldrig direkt illa när jag är bakis men jag blir seg som ett as och har sån huvudvärk men är fan värt det efter gårdagen, jobbigast är nog att det tar evigheter att skriva detta inlägg eftersom jag trycker på fel knappar hela tiden xD. Haha aja gårdagen var inte bara bra men jag orkar inte bry mig, det är hennes förlust och ja det är inte jag som förlorar massa i slutändan utan det är hon. Okej ingen fattar typ men skit samma xD. Nu ska jag ta ett par huvudvärkstabletter och få i mig lite koffein så jag kanske kan piggna till, bilder kommer imorrn eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback