Helt slut ! :O

Är helt slut och känner mig typ lam i hela kroppen, nej usch vad trött jag är. Känns inte direkt okej att gå upp 6 i morrn men sånt som måste göras. Kom hem från skolan vid 4-tiden, morfar kom och hämta och vi lämna av Hedda på station och Sofia hemma hos sig och sen åkte vi till posten och hämta mina byxor som äntligen kommit:). Sen blev det mys med en skrikande Jennifer innan hon somnade och då blev det käk. Efter det gick mamma, Jennifer och jag och la oss i sängen. Mamma var gullig och masserade min hårbotten, så skööönt ;). Somnade där ett tag vilket inte är bra för sover jag på dagarna blir jag så trött att jag knappt fungerar sen men piggade upp mig själv med en dusch och efter det har jag bara tagit det lugnt framför tv:n :). Slutar ungefär en och en halvtimma tidigare så Hasse kommer och hämtar oss och sen är det fredag och då kan man pusta ut igen trots att helgen är på tok för kort ! Nej ska nog gå och lägga mig snart, tidigt för att vara jag men känner att behövs, godnatt på er !
Min morfar är bäst och på lördag ska vi fira honom och äta ute för han blev pensionär i fredags :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback