Hemma och trött !

Kom hem för två och en halv timme sen typ. Mamma kom och hämtade mig hos Sofia och vi åkte till Ö.B för att köpa tvättmedel och jag såg en jättefin ryamatta i turkost som skulle bli en fin färgklick i mitt beiga rum men vi bestämde oss att vi ska åka till Rusta på tisdag och se om vi kan hitta någon där som jag gillar :). Aja dagen igår var kanon i alla fall, trevlig kväll ute med först familjen och sen kompisarna och sen så bar det ju som sagt var hem till Sofia. Vi dunkade musik och tittade på film. The carriers och fjorton suger!, var aslänge sen jag såg fjorton suger men den är faktiskt rätt bra och det är ju så det kan gå till när man blir för full och sånt. Sen såg vi lite på MTV och Sofia satt och chattade med någon snygg kille ;) haha sen vid 5 gick vi och la oss och vid halv 6 somnade vi typ xD. Vaknade till av att sofia gick upp vid 10-10.30 och det var en gåta för mig hur hon kunde vara pigg då, haha nej men jag sov till runt halv 12 och låg och drog mig ett tag, efter det drog vi ut en sväng och sen spelade vi Wii.:).
Kommer nog inte hinna blogga mer idag eller imorrn för går till 16 i morgon och kommer hem vid 17-tiden. Sen vid 18 ska jag åka och jobba och slutar inte förrän 23. Men ska försöka att hinna med att blogga på tisdag :). Men hörs då, kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback