Jag är så jäkla duktig (A) :D

Kände verkligen inte för plugg och allt idag för vi gick typ en och en halvtimma mer än vad vi skulle idag för skulle ha massor information om kurser men jag kände att jag helt enkelt var tvungen att göra massor på uppsatsen om alkohol idag och vet ni? Jag gjorde klart allt, trodde bara jag skulle hinna med kärndelen men hann med diskussionsdelen med så nu är jag glad :D Det enda som återstår nu är att renskriva med det gör jag i helgen eller nästa vecka, ska vara inlämnat senast nästa fredag så har gott om tid på mig :). Nu blir det en lugn kväll och just nu sitter jag och väntar på¨att mamma ska komma hem på kvartsamtalet.
Tycker synd om lilla Jennifer BTW för tror ni inte att hon spydde igår med och även idag? :( Satt och matade henne med mjölkersättningen idag och så stod det helt plötsligt som en fontän i munnen på lillstackarn, är ju inte precis lite hon kräks varje gång. Så det var bara att byta kläder och tvätta av både henne och mig. Får hoppas att det inte är något allvarligt utan att det bara är något hon gör när hon typ tuttar för fort eller något. Aja ska titta på tv snart och ta det lugnt :) Men vi hörs imorrn! Kram <3
Tror ni min lärare blir glad om jag har de här smarrisarna som framsida? xD

Kommentarer
Sofia

Jag bliri af glad om du kmr hit med dom ;)<3

2011-01-18 @ 21:41:51 | http://blondinxo.blogg.se/
.

heej ellinor :)

vad man kan "läsa av" på din blogg så är du o sofia nära vänner. Hur har det kommit sej att ni har blivit så bra vänner?

Jag själv har egentligen ingen som jag står närmre än min andra kompisar, utan jag har många bra vänner om man säger. men det skulle va skönt att ha en som man kan förlita sej på mer.

Jättebra blogg har du!

2011-01-19 @ 21:41:14
Anonym

heej ellinor :)

vad man kan "läsa av" på din blogg så är du o sofia nära vänner. Hur har det kommit sej att ni har blivit så bra vänner?

Jag själv har egentligen ingen som jag står närmre än min andra kompisar, utan jag har många bra vänner om man säger. men det skulle va skönt att ha en som man kan förlita sej på mer.

Jättebra blogg har du!

2011-01-19 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback