Jag är så lycklig !

Har inte ens träffat lillsnörpan än men jag är så glad. Jag har längtat efter det här så mycket och jag är så glad för att något äntligen går bra i mitt liv, Det snackade jag och mormor om förut, efter alla motgångar (och det har inte varit några motgångar i våran familj utan en del av våra liv har varit enormt smärtsam och jobbig) och all smärta kommer äntligen ett litet mirakel. En liten frisk tjej på 3 200g och 49cm gjorde min dag och det finns inget som kan göra mig ledsen just nu ! Har haft en kort men väldigt jobbig period precis men den spelar ingen roll längre, ingen ska få förstöra för mig mer. För första gången i mitt liv så tror jag på citatet: Efter regn kommer solsken ! Det är exakt vad som hänt nu. Hihi ska gå över till M&M nu och snacka lite och titta på bilderna på lillsnörpa som Hasse och Mamma skickade på bebis. Ses senare ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback