Jennifer Rose

Inget är bestämt än bara för namnet på bebisen som kommer vara Jennifer och sen funderar vi på Rose i andra namn men vi har rätt lång tid att bestämma oss så ingen brådska :). Kom nästan precis hem i från BB och har hälsat på de nyblivna föräldrarna och lilla Jennifer. Vilket söt syster jag har alltså, började nästa tjuta när jag såg henne! Hon är helt enkelt perfekt! I morgon kommer min solstråle hem och då ska systrarna i huset mysa galet och bara ta det lugnt :). Hur kan man älska någon så mycket när man bara träffat den en gång? Ja, det är frågan men jag och Jennifer klickade direkt och vi kommer nog bli de bästa systrar ;) Haha ja glad och lite smått galen är jag xD. Visar nog bilder och så på lillsnörpan imorgon för ska dra över till M&M och äta middag och sova där så vi ses imorrn kära bloggläsare. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback