Lång men händelserik dag

Hej på er, ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande detta år men jag har sån tidsbrist nu när det händer rätt mycket hemma, jag går i skolan runt 8 timmar vissa dagar och jag har massor med läxor som jag skjuter upp till sista stund för att jag aldrig känner att jag har tid till att sätta mig med dom. Hasses syster och kille var här idag och för att titta på lilla Jennifer och senare kom Sofia och Tyra för Tyrisen var såklart också nyfiken på bebis :). Fick BTW jättefina kläder från Sofia m familj i fredags till Jennifer, såååå söta :D. Kvällen har varit relativt lugn och Jennifer har varit lugn, hon har dock spytt hela 3 gånger idag stackarn så hon varit lite ledsen då. Men efter ett hemskt bad (hon hatar att bada) och en varm pyamas så blev det nig bra. Bara hoppas att hon inte blir som jag när jag var liten. Jag åt inte alls, kräktes upp bröstmjölken så fick mjölkersättning vilket också åkte upp lika snabbt. Usch måste varit jättejobbigt för mamma som försökte med allt och hon trodde faktiskt att jag skulle torka ut och dö. De trodde att jag var laktosintolerant och gud vet vad de hade för spekulationer men ja efter en hel del viktnedgång så började jag äta igen och ingen har en rimlig förklaring över varför allt brev som det blev. Jag har alltid varit konstig helt enkelt xD.Haha nej men nu ska jag sova så jag orkar upp imorrn. Dock lite deppigt att det är sista måndagen vi har sovmorgon :( aja klockan är ställt på halv 10 vilket känns skönt :) Godnatt ! <3
bästa lillasyrran i världen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback