Lugn dag

Blir nog ännu en myskväll, kände för att dra ut först men vet inte riktigt om det är någon fest och vädret tillåter inte precis att man är ute :S. Utan blir nog mys med min lilla familj, grönsaker och dipp (min nya favorit) och så skulle vi se brokeback mountain. Låter väl mysigt :). Sofia och jag har dock lite vin som måste drickas upp men gör väl inget om det lagras ett tag till, ska ju vara godare då säger de som vet det ;). Men ja känner som sagt varken för att dra ut eller festa.
Dagen har annars varit lugn, duschat, påbörjat en uppsats om alkohol men såg att den inte skulle vara inlämnad förrän vecka 4 så ingen bråttom där och sen har vi varit hos M&M och fikat lite :) Misstänker att Jennifer kommer bli minns lika bortskämd av mormor och morfar som jag och Cw :), men det förtjänar hon ;). Aja nu ska vi äta här snart.
Bort med all jäkla snö nu, så man kommer fram med vagnen och kan välkomna våren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback