Nattbloggar

Hej på er! Mår bättre faktiskt och har bara tagit det lugnt idag. Somnade tillslut efter halv 9 någon gång och sov till 15 typ. Inte så mycket sömn men gillar egentligen inte att sova på dagarna. Gick upp och tittade på film och väntade på att mamma och Hasse skulle komma hem från förlossningen, inget bebis än utan de var bara inne och titta blodtryck och för att få fart på värkarbetet lite vilket de inte lyckades så bra med. Ser ut som om bebisen kommer vara kvar ett tag till. Jag vill bara att bebisen ska komma ut nu så jag får annat att tänka på och kunna vara glad och lycklig. Jag hoppas verkligen att jag får sömn i natt och att jag kan vakna upp i morgon och känna mig bättre. Jag har nämligen bestämt att mitt 2011 börjar i morgon, då ska jag verkligen ta tag i allt, rycka upp mig och försöka att gå vidare för jag är så jävla trött på att må dåligt. Måste plugga med vilket inte känns lika roligt men det är något som behövs, sen börjar skolan om 8 dagar, fy vad tråkigt !! Jag orkar inte med det, fy fan vad skoltrött jag är! Men ja det är bara att härda ut i 2 och ½ år till. Har ju massor APU framför mig med vilket känns lite roligare :). Nehej ska titta lite på tv och sen försöka sova, får se till att försöka rensa hjärnan innan så att jag kan få lite sömn. Kram på er ! <3
BTW bilder från nyår kommer när jag känner mig bättre och orkar lägga in dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback