NOLL blogginspiration

Just nu så har jag faktiskt inte orkat med datorn överhuvudtaget ! Har så mycket annat för mig och är helt enkelt för trött, vet inte varför men har segat till mig rejält senaste dagarna trots tidiga nätter. Aja kan berätta lite om min dag. Vaknade vid 10 och gick då in till mamma och Jennifer som hade tagit sovmorgon och myste lite med dom tills mamma skulle duscha och jag och Jennifer sov lite tills hon vaknade. Då bytte jag från pyamas till kläder och det kan jag säga att hon inte gillar överhuvudtaget! Hon hatar att vara naken och att ens byta blöja för då skriker hon i högan sky. Sen åkte de iväg till läkaren där de fick veta att hon gått ner drygt ett halvt kilo så blir både amning och mjölkersättning för henne. Annars har jag bara legat och slappat framför The L-word typ hela dagen och vilat lite med Jennifer, eller ja hon låg och sov på min mage medan jag tittade på tv. Sen bar det av till M&M för att träffa dom och lillkusinen :). Så har haft rätt fullt upp idag ändå ! Nu blir det alldeles straxt sängen för i morgon blir det tillbaka till helvettet, haha nej så jobbigt är det väl inte men nästintill. Går dock bara från tjugo i tio till två imorrn och sen ska jag till läkarn direkt så blir nog inte mycket bloggning då heller men bloggar på kvällen. Aja sov gott så hörs vi imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback