Pigg

okej kanske var att ta i men jag vet att jag inte kommer kunna sova nu i alla fall, kan jag någonsin det när jag inte är utmattad? Börjar undra lite, hur svårt ska det vara att somna liksom ? Har lite smått damp också för är en jävligt irriterande kille som inte kan sluta skriva till mig tydligen. Han säger att han älskar mig och aa massor snuskiga grejer, man bah yeah right att han gör när han aldrig ens träffat mig -_-. Menmen finns ju människor till allt tydligen. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men blir nog att lyssna på lite musik och sen läsa innan jag ska sova, fick en grymt bra bok av pappa i julklapp, haha första gången han gett mig något jag gillar?! xD Haha han känner mig inte riktigt bara xD. Sov gott i natt alla läsare! <3
I miss you so much ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback