Rolig kväll

Haha blev inte mjölby trots allt igår utan när Sofia och jag sitter på bussen så ringer vi Robert och han säger att han är på fest hos Chrille som bor i Skänninge. Så det var bara att ta samma buss tillbaka och åka dit också. Många vi kände var där men även nytt folk :). Blev en rätt lugn kväll med bara några öl och musik och sånt. Var även 2 som förlovade sig precis vid 12-slaget, lite gulligt tyckte jag :). Men lite panik har jag över en grej, Robert var gullig tog mina nycklar igår för att dom låg löst i jackan och alla höll på att flytta runt på dom hela tiden så dom kunde hur lätt som helst åka ut. Och sen när Sofia och jag var på toa lite senare så hade han tydligen stuckit och glömt att han hade mina nycklar så ja jag hoppas att han har dom ikväll när vi åker in annars vet jag inte vad jag gör! Aja det får han fixa på något sätt!
Just nu sitter jag och har lite ont i magen, mensvärk men det går nog över snart för har hittat supervärktabletter som verkligen hjälper vilket ingen annan värktablett gjort förut :). Ska käka frukost snart så jag är hungrig tills vi ska äta på restaurangen :) Hörs lite senare eller ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback