Sjuk ! :(

Jag trodde helgen skulle bi sjukt rolig, vilket fredagen verkligen var men på lördagen så började jag må dåligt och idag är det bara sämre :(. Emma och jag åkte in till Linköping på lördagen och mötte upp Sofia och Melinda. Sofia åkte hem typ då och Christoffer kom och hämtade oss andra och det bar av Dulle för chillfest typ. Men kände direkt hur dåligt jag mådde och Melle märkte det med för jag satt typ tyst och det är inte likt mig. Så Christoffer skjutsade mig till rece och jag åkte hem med tåget. Sen det har jag typ legat däckad, sovit och tittat på film. Det enda jag ätit på typ 35 timmar är två våfflor och en knäckemacka :(. Mår inte alls bra så ska dra mig mot sängen nu och så blir det att stanna hemma imorrn och vila. Godnatt på er ! <3
Ngr bilder från i fredags lånade från Melindas blogg :D

Kommentarer
Melle

Tack för en sjukt rolig kväll!!<3

2011-01-31 @ 00:23:53 | http://ibegintowrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback