Snöoväder

sorry att jag är så jäkla dålig på att blogga men blir så när man inte kan sova om nätterna. Vet fan inte vad det är med mig längre men somnade inte förrän halv 6 i alla fall :S. Här är det snöoväder men känner att jag måste komma ut ikväll ändå så blir nog en tripp till mjölby, måste träffa och snacka med lite folk känner jag :). Men blir att åka hem vid nio då tror jag, vi får se hur det blir ikväll helt enkelt. Men då måste jag fixa mig lite för sitter i mysbyxor och myser i min stora tubhalsdduk som jag fick i julklapp :), Ska försöka hinna lägga in bilderna från nyår imorrn så ni får se dom :).
Bjuder på en bild från nyår som är lånad av Sofia:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback