Stress, stress och åter stress

Jag hinner helt enkelt inte blogga så mycket nu när det är skola och allt. Börjar nytt schema snart som kommer ta död på mig då vi går runt 35 timmar i veckan vilket kommer innebära ungefär 5 timmar till i skolan i veckan och med buss och allt åkande kommer jag var borta runt 10 timmar varje måndag, onsdag och torsdag vilket inte känns så läskande men ja livet är hårt inte sant ;). Jag känner mig rejält stressad i alla fall och jag undrar hur i all sin dar jag kommer orka det, kommer ju vara helt död ! Men jag känner dock på mig att denna termin kommer bli en av de värsta, har så mycket att göra känns det som. Orkar inte ens sätta mig med läxorna just nu så trött är jag. Jennifer är en liten cry-baby men jag älskar henne ändå. Innebär dock mycket tröstande, pratande, vaggande och klappande på rumpan men hon är ju så söt så det är klart man gör det för henne ;). Håller mig väl vaken ett tag innan jag kommer stupa i säng, sover ju bara runt 5-6 timmar om natten så är rätt trött när jag väl går och lägger mig.
Imorrn blir det nog lite glest med bloggande med för mamsen, Jennifer och Cw kommer och hämtar mig efter skolan och så ska vi titta på lite kläder till Jen och ska nog se om jag hittar ngt till mig med :). Sen kanske det blir utgång och träffa folk men vi får se hur det blir :) Aja tagga till fredag imorrn :D Så skönt !
Edit: skulle lagt ut detta inlägg igår men det hade kommit i utkast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback