supersyrra, dagens outfit och facelook

Snacka om att jag är en supersyrra! Är nämligen barnvakt just nu för mamma är hos M&M och Hasse vilar så sitter och kör hennes vagn fram och tillbaka samtidigt som jag bloggar och tittar på tv xD Jennifer har svårt att sova om vagnen inte rör sig så då får man bara ta att göra flera saker samtidigt men det funkar ;). Bjuder på dagens outfit och så hörs vi vid typ 12 i natt om ni är vakna.
Linne från Gina Tricot på Januarirean så gick bara på 50:-
jeans från haléns 249:- tror jag
körde på silveraktig och svart ögonskugga, kajal o självklart massor med mascara ;)
mammas gamla örhängen
halsband jag fick av mamma i julklapp
och tillsist ett armband som jag alltid bär och som jag fick av Felicia efter att hon varit i Alanya tror ja, aa Turkiet var det i alla fall, typ ett kompisarmband som hon gav likadant till alla oss tjejer men i olika färger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback