Vätskebrist

Gud vad jag gnäller men det gör jag alltid när jag är sjuk. Ni ska bara se när jag har typ 39 graders feber, då sitter jag och tjuter och vill att alla ska tycka synd om mig för att jag faktiskt har ont överallt och ja, det är bara jag som har så här ont när jag har feber xD haha typ något sånt. Aja har en jävla huvudvärk så tror jag har typ vätskebrist eftersom jag bara druckit lite mjölk idag. Fick föresten i mig mat och åt nästan hela laxen, resten fick Issa (Y). Blir att vara hemma imorgon med och sen får vi se hur det blir, måste piggna till snart känner jag för kan inte missa mer i skolan asså, missar jag massor i matten så får man ju göra det hemma och det kanske är bäst att man gör det trots att jag inte brukar men måste hinna med allt innan provet är. Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar, godnatt ! <3
Jag just nu, har faktiskt åkt på hosta och förkylning med. Ibland hostar jag ingenting konstigt nog och ibland får jag värsta hostattackerna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback