För att ni ska hänga kvar här;)

Kände att jag var tvungen att skriva lite nu eftersom att jag tappat många läsare de senaste dagarna så hoppas att ni hittar tillbaka hit och ni andra stannar kvar ;). Tänkte ta och berätta om min dag som inte varit speciellt intressant men endå. Gick upp klockan 7, trött som ett as och kunde knappt hålla ögonen öppna men det gick :). Sen vid 8 började jag jobba och det gick jättebra tycker jag. Min handledare är borta i 2 dagar men som tur är så är det väldigt snälla tjejor på avdelningen som ser till att jag har något att göra ändå :D. Slutade vid 4 och snart blir det nog att laga mat :). Blir myskväll med mamma och syster ikväll framför tv:n (Y). Idag börjar ju en av världens bästa igen, Desperate Housewives OFC :D.
Imorgon ska jag träna ett pass och sen blir det kanske att vara med BV om hon kan för jag saknar henne massor :L. Och på torsdag är jag ledig vilket känns riktigt skönt och då ska jag ladda upp för att jobba fredag, lördag, söndag och måndag innan jag är ledig igen :/.
Aja kram på er så hörs vi <3
Jag och 2 av mina älskade brudar !:D Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback