Godnatt

Har inte hunnit blogga idag för var och handlade till 5 ungefär sen blev det dusch, hjälpa mamma med maten och tv :). Är inte jättetagg på att börja 7 men slutar 10 och sen börjar jag 16-21 igen. Inte världens roligaste fredag kanske men det ska nog gå :). Går nog hem och lägger mig vid 10, är ju fortfarande morgon för mig då så borde ju inte bli så seg av en tupplur. Aja antingen det eller pimpla latte ;).
Fick med mig vax, tuggummi och drickflaska som jag ska ha när jag tränar :). Tänkte köpt jättefina gardiner men det stod någon konstig. svensk och gammal låttext på den så det vart inte så xD. Aja nu kallar sängen :). Tror inte jag bloggar i morgon och kanske tar en bloggpaus hela helgen föresten eftersom jag jobbar både fredag, lördag och söndag och säkerligen kommer vara rätt seg! Godnatt i alla fall<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback