Godnatt !

Fy vad trött jag är! Somnade i soffan förut en stund och det händer bara inte mig! Jag somnar aldrig på dagarna och tycker bara att det är slöseri med tid. Dessutom kan jag inte bara powernapa som vissa kan för jag blir så seg av att sova på dagarna så att jag inte orkar göra något sen, det blir alltså motsatt effekt på mig. Sova på dagarna är alltså inget för mig utan natten och sena mornar/förmiddagar är so me !:) Haha xD
I morgon ska jag åka och handla med mamma och mormor, lite veckoshopping med mat och sånt :). Jag hade tänkt att köpa nya huvuden till min venus rakhyvel eller vax, jag vet inte hur det blir än xD. Aja något brukar jag alltid få med mig hem (Y). Annars blir det sovmorgon och se till att bli utvilad i morgon !(Y) ¨
Godnatt och sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback