Hatar "dagen efter"!

Hur kan en kväll vara så jäkla rolig och dagen efter vara så himla sugig! Aja bara att skylla på all vodka och groggarna ;). Haha har inte bloggat på länge men tänkte nu berätta om gårdagen. Kvällen började hos Robert med Sofia, Melinda och grabbarna. Där vi drog fram vodkaflaskan nästan direkt ;). haha Sofia och Melinda groggade på hallondryck men ushaan det klarade jag bara inte av så jag shottade. Sen drog vi ner till stan och träffade Amanda, Love och Dorre och så köpte vi virke och sen drog vi till Crille där vi stannade hela kvällen och hade skoj. Innan någon jävla idiot snodde mina cigg och drack upp massor av våran vodka, då vart jag såklart arg så drog hem straxt efter det.
Aja nu håller jag på att torka ut här så ska dra och dricka några liter vatten. haha nej men ni vet väl hur det är dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback