I natt sover någon bra ;)

Shitans vilket träningspass, men inte så konstigt att jag säger så eftersom jag aldrig provat på bodytoning och det faktiskt var väldigt länge sen jag tränade hårt och regelbundet (bortsett från gym, motionscykel, orbitrac, löpning och promenad). Det var minst sagt ett hårt pass för en ovan och Fillo sa till mig att det skulle vara jättesvårt att hänga med och så för mig som aldrig provat och det hade hon rätt i! Men jag tyckte faktiskt att det gick bra för första gången och allt och nästa vecka kör vi igen och då får vi hoppas att det går ännu bättre ;). Aja jag sover nog himla bra i natt och vakna med en hel del träningsvärk men det är smällar man får ta :). Snart blir det big brother och sen sängen för jag börjar 7 i morgon, inte alls tagg men det får gå. Ledig fredag och lördag och sen kommer det en helvettesvecka med bara 1 dagsledighet och sen en himmelskvecka med 4 dagar ledigt !:D Den veckan är jag mest tagg på faktiskt ;). Haha aja vi hörs i morgon sunshines. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback