Skönt med ledigt!

Så himla skönt med ledigt nu !:) Börjar inte jobba förrän klockan 16 på tisdag så får 2 sovmorgonar :D. Blir inte linköping i morgon utan hoppar bara in på kicks när vi ändå ska till apoteket där jag ska köpa mascara och kajal (Y).
Blir nog inte så mycket bloggning i morgon heller tyvärr men jag tror ni klarar er ;)
Har fått en läsarefråga som jag inte vill gå in så mycket på men jag kommer ändå svara som jag nästan alltid gör på kommentarer:
Olivia om Feels like you are slipping away:
umgås ni aldrig längre med Malin? :o
ni va ju typ bästa vänner?..
Svar: Ja, vi var bästa vänner men hon svek eller sårade eller vad man ska säga (kommer dock inte säga vad som hände eftersom jag känner att det är privat)och jag sa att jag behövde tid att tänka på om jag kunde förlåta det hon gjort men hon var tydligen inte intresserad att ta upp kontakten över huvudtaget helt plötsligt och ärligt talat så är hon inte längre den människa hon en gång var. Hon är inte den Malin jag blev kompis med, vi växte kanske ifrån varandra eller något men så är fallet och nej vi umgås aldrig längre och kommer säkerligen aldrig göra igen. Det slutade tragiskt, tråkigt och så plötsligt och hur arg och besviken jag faktiskt fortfarande kan vara på henne så var hon faktiskt en jättebra kompis och jag är glad för den tiden vi fick. Aja hoppas du fick ett bra svar :)
Denna flytande eyeliner kräver en stadig hand men ger en vacker look med  precisa linjer. Kommer i färgen Deep Black. Pris 69 kr. Köpställen Åhléns/Kicks, Lindex, apotek. För mer information kontakta charlotte.wennstrom@starpr.se
Detta ska jag köpa imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback